Fesyen Lengkap Berhijab Tapi Nampak Dalam Jadi Viral Dan Mendapat Kecaman Netizen






    Apa rumah diorang ni dah takde cermin kot. Pasal tu la dia tak perasan baju yang dipakai tu transparent tembus sampai ke dalam Yang lelaki yang tengok ni pun boleh tembus ke otaknya macam-macam rupa yang diorang bayangkan nanti Ini kira sengaja nak menjatuhkan air muka wanita ni....
    Terok sangat fesyen hakak ni, dah sampai tahap darurat atau amaran tahap jingga kalau musim banjir. Dah la elok pakai tudung ni pakai pulak baju jarang macam ni, habis nampak semua yang betulnya bukan setakat tali bra saiz 36 aje. tapi sekali dengan kulit-kulit badan pun boleh nampak. Macam ni punya fesyen lah sangat....

     baik hakak tak payah pakai baju kak....dah alang-alang nak tayang body kan. Ini baru tengok bahagian belakang, kalau bahagian depan pulak nampak apa entah tak tahu la nak cakap. harapnya tudung yang dia pakai tu cukuplah labuh nya boleh la tutup bahagian nasi lemak kat depan tu. Kalau ye pun nak berfesyen tu agak-agak la ya kak, apalah alahnya kan kalau akak pakai inner ke kat dalam baju tu. Baru la nampak elok sikit.. Alahai! itu pun nak kena ajar ke?

    Mintak Sensitif la sikit ya hakak! Tak Malu ke kalau budak-budak nampak hakak pakai baju macam tu


    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...