Dunia Akhir Zaman!! Penyanyi Dangdut Popular Tak Segan Tunjuk Aset Kepada Peminat Dikecam






    Penyanyi dangdut yang popular di Indonesia menghebohkan sosial media melalui video yang cukup mengejutkan.Sebelumnya penyanyi dangdut berkenan telah mendapat amaran dari pihak berkuasa negeri itu agar tidak menimbulkan kontroversi dengan goyang yang terlalu melampau.

    Akan tetapi dinar dan pamela tak segan-segan membuka setengah bajju hingga menampakkan sesuatu.Meskipun video berkenan mendapat jutaan paparan namun sebagian besar komen dalam video berkenan penuh dengan kecaman.Individu terkenal dengan menimbulkan isu kontroversi hanya dengan mengandalkan goyang sesuatunya yang bsar.hal itu juga pernah di kecam oleh kesultanan ternate.

    Diluar liputan TV pula, memang ada artis kita yang gemar memakai pakaian seksi namun rata-rata mengambil langkah selamat dengan menghindarinya daripada dirakam agar tidak beredar di internet seterusnya ‘dibahan’ oleh peminat dan masyarakat.Antara yang pernah pedih telinga mendapat tazkirah percuma daripada para peminat adalah Rozita Che Wan ketika tersebar gambar dia mengenakan skirt pendek dan Nabila Huda yang gemar mengenakan hot pants.

    Namun di Indonesia, sebaliknya. Kecaman masih ada namun artis di sana tidak pula malu untuk beraksi panas malah siap memuat naik ke dalam laman sosial mereka.Contohnya, Dewi Persik atau lebih dikenali sebagai DePe. Penyanyi dangdut yang terkenal dengan goyang gergaji ini memberikan aksi panas seperti bintang porno ketika merakam video untuk laman Keek miliknya, 6 hari lalu.
    Dipercayai, aksi ini dirakam sesudah dia selesai mengadakan satu persembahan


    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...