Siapa Nak Pinang Saya? Cepat-Cepat" - Rita Rudaini



Kasihan Rita Rudaini, video pendek durasi 5 saat, "Siapa nak pinang saya? Cepat-cepat, siapa cepat dia dapat," telah menjadi viral.  Bukan sahaja tersebar di Youtube, Facebook dan Instagram tetapi juga dikongsi melalui Grup Whatsapp.

Kakigosip sendiri menerima kiriman video tersebut melalui Whatsapp yang dikirimkan oleh followers Media Hiburan.

Menurut Rita, dia kesal kerana video tersebut boleh menjatuhkan namanya.

"Video tu hanya untuk grup keluarga kak Sheila Mambo dan tak sangka pula boleh jadi macam ini.  Tak sangka dikongsi dengan semua orang.  Saya tak suka sebab orang nanti salah faham.  Dengan status saya ini orang akan pandang rendah dan fikir yang bukan-bukan.

"Saya amat kesal jugalah sebab dikongsi untuk semua.  Macam-macam persepsi orang akan buat terhadap saya.  Kenapalah mereka buat begini pada saya," ujar Rita kesal.

Rita hanya bergurau dan berharap agar namanya tidak dipermainkan.

Baru-baru ini Rita Rudaini ada memuatnaik video berdurasi 5 saat dengan ayat seperti ini, "Siapa nak pinang saya? Cepat-cepat, siapa cepat dia dapat,"

Video berkenaan menjadi viral di pelbagai media sosial dan ianya amat menyedihkan Rita sendiri.


"Video tu hanya untuk grup keluarga kak Sheila Mambo dan tak sangka pula boleh jadi macam ini. Tak sangka dikongsi dengan semua orang. Saya tak suka sebab orang nanti salah faham. Dengan status saya ini orang akan pandang rendah dan fikir yang bukan-bukan.

"Saya amat kesal jugalah sebab dikongsi untuk semua. Macam-macam persepsi orang akan buat terhadap saya. Kenapalah mereka buat begini pada saya," ujar Rita yang mengakui video itu hanya satu gurauan.kakigosip.com




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...