Fasha Sandha Tayang Gambar Menggoda Di Laman Sosial



Amboiii.. Anak dara cantik siapa ni?? aku ingatkan anak dara mana lah yang posing seksi dan menggiurkan macam tu, rupanya janda ‘hot’ Fasha Sandha.. Bukan main lagi Fasha yer, menggoda betul gambar dia tu..
Sekali pandang aku tengok macam pelakon Atikah Suhaime la pulak.. Hahahaha.. Mungkin gaya rambut Fasha tu yang buatkan dia nampak macam Atikah.. Biar rambut je sama, jangan Fasha buat perangai sama macam Atikah sudah la.. Hahaha..

Aku selalu dok tengok Fasha muat naik gambar dia dengan anak-anak je.. Tapi bila dia muat naik gambar menggoda macam ni.. aku rasa lain macam la pulak..

Berbulu mata aku tengok gambar menggoda si Fasha ni.. Bukan kata aku je yang berbulu tapi ramai lagi yang tak senang duduk bila tengok gambar menggoda Fasha ni..

Gambar ni nampak macam Fasha tengah cuba ‘pancing’ jantan la pulak.. Dah ‘sangap’ kasih sayang ke Fasha? Hahaha.. Dengan baju yang dedahkan bahu, skirt ketat.. Memang sengaja nak cari perhatian lelaki ek Fasha??

Dah macam nak menjual diri dah aku tengok.. Agaknya Fasha ni dah gila nak berlaki kot.. aku tengok perangai dia sejak jadi janda ni pun, bukan main manja lagi.. Nak goda lelaki lah tu..

Sumber : Utaranews



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...