Awek Melayu Tayang Body Mantap Untuk Lelaki Di Laman Sosial



Dulu kalau tengok anak-anak dara pakai baju kurung, nampak sopan dan ayu je.. Bakal mak mertua tengok pun sejuk mata memandang, terus rasa nak buat menantu. Sekarang ni kalau tengok dorang pakai baju kurung, Aku pun dah tak tahu nak beza itu baju kurung atau ‘sarung nangka’.
 

Iyerlah, perempuan sekarang suka pakai baju kurung yang jenis ketat dan sendat ikut bentuk badan.. Beli tak ikut saiz badan macam tu lah, perasan badan dorang kecik! Dah ketat macam ‘sarung nangka’, terjojol habis apa yang tak patut ditayangkan. 

Macam tu lah baju kurung yang dipakai minah tu, korang tengok jelah gambar ni. Aku tengok dia dah serupa berbogel je. Lebih baik tak pakai baju, kalau tengok dari jauh macam bertelanjang bulat.

Nampak habis aset yang terjojol tu, bulat jer! Itu baru bahagian depan terserlah, agaknya kat bahagian belakang pun sama jer. Bila berjalan, confirm-confirm menggiurkan dan seksi.

Itu yang buat lelaki-lelaki kat luar sana geram tengok, bila kena rogol nak salahkan lelaki tak jaga pandang. Dah tengok awek pakai macam ni, sapa tak stim.. Hahaha.. Padahal tak sedar diri yang puncanya dari dorang sendiri. Tak habis-habis ‘belanja’ susuk tubuh untuk tatapan orang lain.
 
 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...